Wednesday, February 6, 2013

POP YEYEH!!!

kena sgt la tu dengan spek mata itam frame kuning besaq + baju tidoq kotak2...

awesome! 
marilah bergoyang..pop yeyehhhhh!!!!

 pic ni nak tergelak tengok..gaya galak berPOPYEYEH!!

 hye nama saya airiell...a.k.a jejaka hangat!hehehe

bila dah abis show..saya wat partyme plak..pomen walker! jd sesiapa ada masalah dgn walker anda, bolehla hubungi saya..ngehngehngeh..masalah paip dapur bocor pun boleh! xtra payment ye..

mumy said: adoila weh..ni la perkembangan airiell sjk msk 8 bulan...makin ligat..susah nak kawal..

kalo mumy dukung saya mula wat aksi ginamstik..lembut sgala tulang tmulang...
saya kuat jerit dekat safety gate..sbb xleh bolos diri...
saya juga rajin wat mentenen kt walker saya...suka sepah umah..longokan menan yg tersergam indah dlm bakul...suka men beg toiletories saya...tp mumy biakan j saya men..tgk j apa saya men slgi xbahaya..

mumy said : ko men la nak oit..bg airiell xplore dgn bnda2 sekeliling dia..

saya juga suka jugak test kekuatan dan ketahan kepala dkt dinding dan almari tv..
bla bunyi gedegang saya akan test piching plak!huahuahua...

ramai ckp sy dh kurus...tapi berat bdn saya xtrn..cuma nek ckit2 je..sbb saya makin ligat dan aktif..mungkin juga sbb saya makan suka sembur2..jadi mknn xmsk suma..saya kena diet jgk..kalo x naty sy kena pakai fellina incloss mcm dady..haha..kantoi..terbagitaw lak dady saya pakai fellina..ngehngehngeh... :p

8 comments:

  1. hahahaaaannnnnsseeeeemm!!!!!

    ayh pki felina ye syg..? hahah. ayh jga bdn utk mmy..

    ReplyDelete
  2. hehehe...airiell nak geng dgn iman la ni. x duduk diam. suke meliuk lentuk badan. pastu berdiri langgar sana sini. then test pitching. hehehe..

    anyway..comel je ber'pop yeah yeah tu ye :)

    ReplyDelete
  3. hihihihihi.. anak membesar... banyak ragam dan itu semua buat kita rindu saat-saat tumbesaran dia.. ihihi. arissa dah boleh jalan.. so skrg cuma tak sabar nak tunggu dia bercakap.. hahaha.. kalau dulu byk milestone dia yg buat tak sabar nak tengok.. ngee.

    ReplyDelete
  4. amboi hensemnye Airiell berspek hitam...:)

    ReplyDelete
  5. 'Repair motor ye bang..' heheh...anak kalau start meligat..mcm tu lah die...:-)

    ReplyDelete
  6. wahhh2...comel jer wat mulut cute gitu....gigit kaki sikittt...

    ReplyDelete
  7. itu baru merangkak. dah start jalan nanti lagi parah....huwaaa!

    Mikha dah start berdiri/meniti...tak larat nak sambut dia. takut jatuh terlentang benjol kepala :(

    ReplyDelete

laguku untukmu

Daisypath Anniversary tickers

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers