Thursday, September 27, 2018

FARM IN THE CITY

cuti-cuti tak tau nak pi mana??? nih aku ada tempat best nak share!

FARM IN THE CITY

best gila weh..pada aku lah... sebab anak-anak ni jenis suka binatang..tambah-tambah airiell tu ha.. dari kecik tak takut..bg rusa makan rilek je..mak dia yg terjerit-jerit..hahaha




masuk sini pun bayaran mampu bayar lah..tak mahal sangat pong! 

DEWASA : RM37
KANAK-KANAK 11y + : RM30
**ketinggian bawah 90cm masuk FREE!







masa ni baru sampai.. hujan pun tengah bunga-bunga cinta nak turun.. 


besar-besar weh kura-kura dia..apa tah nama sebenar 😅
sayur ada staff FITC akan berikan pada kita.. ko amek je..pastu bg kura-kura makan..




semua haiwan (yang tidak bahaya) kita boleh pegang-pegang..belai-belai..bg makan.. pengalaman yang susah nak dapat tambah2 kalo dok bandar ni kan..mana nk cari kambing lalu kat sebelah..lembu lepak sebelah..kampung banyak la.. kalo org-org bandar yang nak pengalaman dengan haiwan-haiwan ni memang kena sgt lah melawat
 FARM IN THE CITY !



anaklah ayam..anak ayam turun 10..mati seekeorrrrr..mati seekorrrrrrr tinggal sembilan..lalalalala~~

geram je weh tengok anak-anak ayam ..citcitcit.. airiell mcm biasalah pencinta haiwan nih.. semua dia nak pegang..arash je penakut..duduk jauhhhhhhhhhh nun..hahaha






semua budak-budak teruja.. penuh kawasan sini dengan budak-budak..kebetulan hari kami pergi tu cuti umum..masyallah orang yang datang merenyuttttttttttt weh..naik pening aku..hahaha.. nampak tak betapa best tempat nih.. ramai gila orang nak datang!

TIPS : elakkan datang pada hari cuti umum. 

          : bawak bekalan air masak.
sebab anak akan kehausan banyak tempat nak jelajah




ni anak ikan 😂😂😂😂😂
cenonet sangat.. mohon pihak FITC tambah byk skit ikan.. kemain susah nak tangkap.. risau anak aku terjunam masuk longkang tu je..hahaha..tak dapat meroyan pulekkkkk...







antara geng-geng gojes yang pergi haritu.. best sangatlah rombongan cik kiah gojes ke FITC nih.. dalam org merenyut-renyut tu..selfie tak dilupakan.. kihkihkih

okeh ni jelah pic yg aku ada..sobs.. sebab masatu tetiba aku rasa sakit perut mcm nak terberanak.. berpeluh2 tahan sakit 😭😭😭😭 ..laki aku je bawak anak pusing-pusing ..aku dah duduk je tahan sakit...siyes ingat nak beranak dah haritu..siap dolot apps contraction timer lagi masatu..hahaha..cuak weh..cuak!




No comments:

Post a Comment

laguku untukmu

Daisypath Anniversary tickers

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers